تكریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شهروندان مهمترین اولویت کاری، کارکنان شهرداری باشد

محمد مهدی نیکونژاد، گفت: یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع است، که انتظار می رود کلیه پرسنل شهرداری به هنگام مراجعه شهروندان ضمن تکریم و احترام به مراجعه کنندگان در مقابل درخواست ها و مطالبات مردم پاسخگو باشند.

او افزود: نهادینه شدن اصل احترام و تکریم ارباب رجوع ، اخلاق گرایی، مسئولیت پذیری و رعایت اخلاق اداری در برابر شهروندان از شاخص های با اهمیت و مد نظر در شهرداری است که اگر این امر مهم به درستی انجام شود درمقابل ما شاهد حمایت های مردمی از شهرداری در زمینه های مختلف از جمله پرداخت عوارض و سرانه های خود می باشیم.

عضو شواری اسلامی با اشاره به اینکه پرسنل واحد اجرائیات شهرداری در این زمینه می توانند الگو باشند گفت: واحد اجرائیات، باید ضمن تکریم مردم و کسبه قانون سد معبر را برای همه یکسان اجرا نمایند و در مواجهه با اصناف رعایت انصاف را داشته باشندو البته با خاطیان در این زمینه مطابق قانون اعمال کنند که این اعمال قانون نباید با بی حرمتی و رفتار ناشایست از جانب کارکنان شهرداری صورت گیرد که در پی آن موجب دلسردی و نا امیدی شود.

نیکونژاد اضافه کرد: نباید مردم را به خاطر تخلفات ساختمانی، سد معبر، عدم رعایت گذربندی  و... از یک طرف جریمه کرد که خیلی از این موارد به خاطر ناآشنایی مردم با قوانین است و از طرف دیگر با رفتار ناشایست یا خدای ناکرده با بی احترامی مردم را دلسرد و بی انگیزه نمود.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات