آمادگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری ساری برای استقبال از نوروز

آمادگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری ساری برای استقبال از نوروز

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، حسن کلانتری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق شهردار مرکز استان، در جلسه هماهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر مرکز استان اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر نه تنها در ایام نوروز بلکه در تابستان و سایر ایام تعطیل سال هم فعال بوده و  باید از آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان برخوردار باشند.

وی با اشاره به  واکسیناسیون عمومی و ممنوعیت مسافرت در 2 سال گذشته، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم امسال نوروز شلوغی در پیش داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق شهردار ساری با بیان اینکه نوروز امسال فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر ساری و رونق کسب و کار، گفت: ساری شهری با ظرفیت‌های متعدد گردشگری است و با توجه به اینکه میزبان رویداد ساری 2022 هستیم نوروز امسال تمرینی خواهد بود تا ظرفیت‌های میزبانی را یک بار قبل از ورود به رویداد، در بوته آزمون قرار دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه همه وظیفه داریم این مسئولیت را به بهترین شکل انجام دهیم، تصریح کرد: برنامه‌های نوروزی مردم محور باشد و به ماندگاری مسافر در مرکز استان کمک کند تا اقتصاد گردشگری، رونق یابد.

کلانتری از کلیه شهروندان خواست تا در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن استقبال از بهار به یاری شهرداری بیایند و مشارکت همه جانبه داشته باشند. کاشت نهال توسط شهروندان، پاکسازی نمای ساختمان‌ها و زیباسازی بالکن‌های مشرف به نما، کمک شایانی در زیبایی بصری شهر خواهد داشت. مردم فهیم شهرستان ساری امسال با مشارکت حداکثری خود اثبات خواهند کرد که ساری الگوی گردشگری شمال کشور خواهد بود.

این مسئول از برگزاری نوروزگاهی متفاوت خبر داد که در آن غرفه‌های نمایشگاهی در سطح ملی، اجرای آیین‌ها و موسیقی بومی و محلی، نوروزخوانی، تئاتر خیابانی، مسابقات ورزشی و بازی‌های محلی، نمایشگاه و سرو غذاهای محلی و بومی و برگزاری جشنواره‌های متنوع در طول ایام نوروز که متعاقبا اطلاع‌رسانی بیشتری خواهد شد در دستور کار شهرداری ساری قرار دارد.

کلانتری با اشاره به اینکه برنامه‌های نوروزی سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری ساری به ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام شده است، ادامه داد: به برنامه‌های پیشنهادی هم اعتبار تخصیص داده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات