ثبت 144 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین

ثبت 144 پیام در سامانه 137 منطقه دو شهرداری قزوین

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، بهرامی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این منطقه در بهمن ماه امسال اظهار كرد: شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده مردم و شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین کمتر به این منطقه مراجعه کرده و مطالبات خود را از طریق روش‌های ديگری مطرح کنند.


وی افزود: یکی از بهترین روش‌های ارتباط گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است که به اين وسیله شهروندان می‌توانند دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند.


مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 شهرداری قزوین، در بهمن ماه امسال 144 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.


بهرامی تصریح کرد: براساس آمار به ثبت رسیده 97 مورد از این پیام ها در ناحیه شهری شهیدبابایی و 47 مورد هم در ناحیه شهری ازادگان به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری  و ... از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم منطقه دو به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را مطلع و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است.


پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات