تکلیف کار دفاتر کارگزاری با شهرداری مشخص شود
مرتضی شایق با اشاره به اینکه مردم به هنگام مراجعه به شهرداری از وضع موجود بسیار گلایه مند هستند گفت: باید تکلیف کار دفاتر کارگزاری و شهرداری در این موضوع مشخص شود.
او افزود: شهروندان در حال حاضر هم در دفاتر کارگزاری و هم در شهرداری، هزینه را واریز میکنند و با این شرایط نامطلوب اقتصادی، باید این روند اصلاح شود.
عضو شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: در حال حاضر اگر از شهروندان در این زمینه سوال شود مشخص می شود که علاوه بر هدر رفت وقتشان، هم در دفاتر کارگزاری هزینه کرده اند و هم در شهرداری این هزینه را واریز کرده اند.
وی تصریح کرد: اگر دفاتر کارگزاری درست کار می کنند و جواب مردم را می دهند پس دیگر نیازی به امور فنی شهرداری نیست و با این شرایط بهتر است که دفاتر فنی شهرداری بسته شود و دفاتر کارگزاری تمامی مراحل را برای شهروندان انجام دهند و از این موازی کاری ها که هزینه دو برابری را برای شهروندان دارد جلوگیری شود.
شایق با اشاره به اینکه باید مراجعه حضوری شهروندان در شهرداری کاهش یابد، گفت: با توجه به وجود دفتر کارگزاری و شبکه های پاسخگویی آنلاینی که در شهرداری موجود می باشد و این دفاتر به آن هم متصل هستند، باید تدابیری اندیشیه شود که مراجعات حضوری مردم به شهرداری با استفاده از این امکانات کاهش یابد.
نظرات