سدمعبر وانتبارها و لکه گیری آسفالت؛ بیشترین خواسته شهروندان
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سامانه 137 در بازه زمانی یکم تا دهم اسفندماه 546 درخواست شهروندان را به مجموعه شهرداری انتقال دادهاست.
بنابر این بررسی، در بازه زمانی ده روزه، بیشترین تماس در مناطق سه گانه شهر قزوین مربوط به سدمعبر وانتبارهای دورهگرد بودهاست.
پس از آن لکه گیری و مرمت آسفالت، ترمیم ترانشه (حفاری انشعاب آب، برق، گازوتلفن) بیشترین درخواست بودهاست.
در ادامه به ترتیب، مفقود شدن مخزن زباله، سدمعبر دستفروشان، سدمعبر مغازه داران، هرس درختان، نشست آسفالت، نظافت کوچه و خیابان، سدمعبر مصالح ساختمانی در کوچه و جمع آوری سگهای ولگرد بیشترین درخواستهای شهروندان بوده که در سامانه ثبت شده و به مراجع ذی ربط شهرداری انتقال دادهشده است.
همچنین بررسیهای واحد آمار سامانه 137 نشان میدهد بیشترین درخواست شهروندان از لحاظ کمّی، مربوط به سازمان مديريت پسماندها با 125 پیام بودهاست و در رتبههای بعدی شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه يک، شهرداری منطقه سه، سازمان پارکها و فضای سبز ، سازمان ساماندهی مشاغل، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان زیباسازی، مرکز توسعه اجتماعی و مرکز کنترل ترافیک قرار دارند
یادآورمیشود در بهمن ماه هم سدمعبر وانت بارها بیشترین درخواست شهروندان بوده که سامانه 137 به واحد اجراییات شهرداری انتقال دادهاست.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات