شهردار ساری با خانواده شهیدان شاکری و خلیلی دیدار کرد

شهردار ساری با خانواده شهیدان شاکری و خلیلی دیدار کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار ساری به همراه علی عاشقان و شهرام ایرجی اعضای شورای اسلامی شهر ساری، سید حسین صالح نیا مشاور شهردار و احسان مرادی فر مدیر وصل درآمد و املاک شهرداری با حضور در منزل خانواده «شهید روحانی علی شاکری» و «شهید اسماعیل خلیلی» از مقام شامخ این شهیدان تجلیل کرد.

علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری در این دیدار خطاب به خانواده این شهدا گفت: دعا کنید این شهید عزیز کمک کنند تا به مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.

وی افزود: آنچه امروز داریم به‌واسطه جان‌فشانی‌ها و خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌ی آنان است؛ خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند و خدمت به خانواده‌های شهدا، اقدامی فرهنگی و ارزشمند است.

شهرام ایرجی عضو شورای اسلامی شهر نیز در این دیدارها با تاکید بر ادامه راه شهدا گفت: شهدا با نثار جان خود، ایثارگیری و از خودگذشتگی را به ما آموختند و ما باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده باشیم.

جواد طالبی شهردار ساری نیز در این دیدار گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

وی سربلندی و سرافرازی اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا برشمرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا تکلیف است؛ باید تلاش کنیم ادامه‌دهنده راه شهدا و سرباز ولایت باشیم.

شهردار ساری از خانواده معظم شهدا خواست تا دعا کنند در مسیری حرکت ونیم تا شرمنده شهدا و خانواده‌های آنان نباشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات