خدمات 23 گانه آبفای اصفهان در روستاها غیرحضوری میشود
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، "سید محسن صالح" با اعلام این خبر گفت: با امضای این تفاهمنامه خدمات 23 گانه آبفای استان اصفهان از ابتدای سال آینده در روستاها به صورت غیر حضوری و از طریق 368 دفتر ICT روستایی ارائه میشود که گام دیگری در جهت سهولت ارتباط با مشترکین ساکن در روستاها محسوب میشود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای اصفهان در مراسم امضای این تفاهمنامه، از این اقدام به عنوان برگ زرین دیگری در خدماترسانی یاد کرد و تصریح کرد: یکی از درگاههای خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دفاتر پیشخوان دولت هستند و افرادی که در شهرها از طریق مراجعه به درگاه میز خدمت الکترونیک، خدمات شرکت را دریافت میکنند آمار کمتری نسبت به افرادی که از سایر درگاهها این خدمات را دریافت می کردند دارند، اما پیش بینی میشود در روستاها، با راه اندازی دفاتر ICT افراد بیشتری به این دفاتر مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی بیان کرد: تمام خدمات آبفای استان اصفهان به صورت غیر حضوری، یکپارچه و در طول ساعات شبانهروز از طریق سامانه تلفنی 1522، پرتال و برنامه کاربردی همراه آبفا ارائه میشود.
صالح خاطرنشان کرد: روزانه بین 4 تا 7 هزار تماس با مرکز 1522 برقرار میشود که نزدیک به 5 هزار از این تماسها به صورت هوشمند پاسخ داده میشود.
رئیس انجمن صنفی دفاتر ICT روستایی نیز در این نشست با اشاره به این که هدف از ایجاد این دفاتر از سال 1388 در کشور ارائه خدمات الکترونیک دولت، کاهش سفرها و رضایتمندی روستاییان بود، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان جزو نخستین شرکتهایی بود که به صورت دغدغهمند پای به این عرصه نهاد و این اقدام ستودنی است.
علی صالحی افزود: یکی از اولویتهای اصلی انجمن ICT روستایی ارائه خدمات مطلوب با گستردگی فراوان، رضایتمندی و سهولت دسترسی برای روستاییان است که با افزوده شدن 23 خدمت آبفای استان اصفهان، خدمات غیر حضوری به صورت مطلوبتر به روستانشینان سراسر استان ارائه میشود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرومعاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای اصفهان در مراسم امضای این تفاهمنامه، از این اقدام به عنوان برگ زرین دیگری در خدماترسانی یاد کرد و تصریح کرد: یکی از درگاههای خدمات غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دفاتر پیشخوان دولت هستند و افرادی که در شهرها از طریق مراجعه به درگاه میز خدمت الکترونیک، خدمات شرکت را دریافت میکنند آمار کمتری نسبت به افرادی که از سایر درگاهها این خدمات را دریافت می کردند دارند، اما پیش بینی میشود در روستاها، با راه اندازی دفاتر ICT افراد بیشتری به این دفاتر مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی بیان کرد: تمام خدمات آبفای استان اصفهان به صورت غیر حضوری، یکپارچه و در طول ساعات شبانهروز از طریق سامانه تلفنی 1522، پرتال و برنامه کاربردی همراه آبفا ارائه میشود.
صالح خاطرنشان کرد: روزانه بین 4 تا 7 هزار تماس با مرکز 1522 برقرار میشود که نزدیک به 5 هزار از این تماسها به صورت هوشمند پاسخ داده میشود.
رئیس انجمن صنفی دفاتر ICT روستایی نیز در این نشست با اشاره به این که هدف از ایجاد این دفاتر از سال 1388 در کشور ارائه خدمات الکترونیک دولت، کاهش سفرها و رضایتمندی روستاییان بود، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان جزو نخستین شرکتهایی بود که به صورت دغدغهمند پای به این عرصه نهاد و این اقدام ستودنی است.
علی صالحی افزود: یکی از اولویتهای اصلی انجمن ICT روستایی ارائه خدمات مطلوب با گستردگی فراوان، رضایتمندی و سهولت دسترسی برای روستاییان است که با افزوده شدن 23 خدمت آبفای استان اصفهان، خدمات غیر حضوری به صورت مطلوبتر به روستانشینان سراسر استان ارائه میشود.
نظرات