دوره آموزشی بهبود مستمر کایزن در شهرداری قزوین برگزار شد
بهگزارش روابط عمومی معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: دوره آموزشی غیرحضوری بهبود مستمر کایزن بهصورت پخش فیلم آموزشی 3 ساعته و بهمدت 12 ساعت و با حضور 154 شرکتکننده توسط اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد .
سعیدی هدف از برگزاری این دوره را دانشافزایی و آشنایی مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین با بهبود مستمر و فرآیند پیادهسازی کایزن در سازمان عنوان کرد و افزود: کارگاه آموزشی غیرحضوری بهبود مستمر کایزن با ارائه سرفصلهایی نظیر مدیریت کیفیت، تعاریف و مفاهیم کایزن و فنهای پیادهسازی کایزن برگزار شد .
مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین تصریح کرد: این کلاس آموزشی بهصورت غیرحضوری و در بستر سامانه جامع آموزش منابع انسانی (جام) برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون بر خط، شرکتکنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین میشوند .
گفتنی است: کایزن بر این فلسفه استوار است که برای بهبود در سازمانها نیازی نیست به دنبال تغییرات انفجاری یا جهشی باشید، بلکه هر نوع بهبود یا اصلاح، به شرط آنکه پیوسته و مداوم باشد، ارتقای سازمانها را به ارمغان میآورد .
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات