ارتقاء رضایتمندی؛ هدف شهرداری از ارائه خدمات ...
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حجتالاسلام حسن منصوریان در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امامرضا(ع) و روند خدمترسانی به زائران بارگاه منور رضوی، ضمن تبریک سال نو، اظهارکرد: از ابتدای ورود به این پایانه، رایحه سال جدید قابل استشمام و رنگ و بوی معنویت و مهدویت مشهود است؛ اقدامی که شایسته تحسین بوده و بسیار خرسندیم مدیرانی در مدیریت شهری مشهد مقدس مشغول فعالیت هستند که دغدغه اعتلاء فرهنگ معنویت و اخلاق، با شادی مومنانه را دارند.
وی افزود: برنامه های اجرا شده، فضاسازیهای صورت گرفته و خدماتی که به زائران ارائه میشود، همگی نشان دهنده کارآمدی مدیریتی برگرفته از رنگ و بوی انقلاب و جوان مومن گام دوم انقلابی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: امیدواریم برآیند تمام خدمات ارائه شده از سوی مدیریت شهری به زائران رضوی، موجبات رضایتمندی و شادی ایشان را فراهم آورد و خاطره شیرینی از این سفر معنوی، توام با زیارتی دلچسب برای آنها رقم بزند.
حجتالاسلام منصوریان همچنین با تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در ایام نوروز، تصریح کرد: انسجام بسیار خوبی در ارکان مختلف مدیریت شهری مشهد برای این ایام شکل گرفته و به تمامی بخشها به دنبال اجرایی کردن سیاستهای کلی شورای شهر در حوزه فرهنگی هستند که شایسته تقدیر است.
وی از عموم شهروندان مشهدی هم تقاضا کرد که همچون گذشته در میزبانی درخور از زائران امامرضا(ع) و اعتلاء فرهنگ میزبانی رضوی اهتمام ورزند تا سفری به یادماندنی برای زائران نوروزی رقم بزنند.
حجتالاسلام منصوریان با اشاره به اتمام عملیات اجرایی جلوخان پایانه مسافربری امامرضا(ع) همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، این حرکت را یکی از اقدامات اعجابانگیز و جهادی مدیریت شهری دانست که تقدیم زائران شده است.
وی از "ایوان سلام" به عنوان پروژهای فاخر، درخور شأن و مطابق با زیستبوم زائر پذیری رضوی یاد کرد که دارای شاخصههای یک گذرگاه فرهنگی و توام با معنویت است.
نظرات