ارتقای کیفیت خدمات دهی به مسافران در زمره اولویت های شرکت فرودگاه ها

ارتقای کیفیت خدمات دهی به مسافران در زمره اولویت های شرکت فرودگاه ها

، علی رستمی، عضو هیات مدیره و راهبر حوزه برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی در چهارمین روز از فروردین ۱۴۰۱ با حضور در فرودگاه ارومیه از ترمینال‌های داخلی و خارجی این فرودگاه و شیوه ارائه کیفیت خدمات به مسافران نوروزی و اعزام و پذیرش مسافران در ترمینال بازدید کرد.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات