تأمین آب کمپ‌های اقامتی در سواحل استان بوشهر ارتقا یافت/ افزایش 150 لیتر بر ثانیه‌ای ظرفیت آب

تأمین آب کمپ‌های اقامتی در سواحل استان بوشهر ارتقا یافت/ افزایش 150 لیتر بر ثانیه‌ای ظرفیت آب

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "ابوالحسن عالی" در گفت‌وگو با رادیو بوشهر با اشاره به اینکه، استان بوشهر با خیل عظیم مسافر در  ایام نوروز مواجه است، افزود: شاهد حجم گسترده گردشگر در شهرستان‌های 10 گانه استان به ویژه در نقاط ساحلی استان هستیم که این اتفاق مصرف آب را به شدت افزایش داده است.
وی از افزایش سهمیه آب به استان بوشهر از خطوط آبرسانی کوثر، کازرون، چاه‌های داخلی و آب‌شیرین‌کن‌ها خبر داد و بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده 150 لیتر بر ثانیه میزان سهمیه آب استان بوشهر افزایش یافته، این درحالی است که برای جلوگیری از افت فشار آب در گناوه یک دستگاه پمپاژ نیز وارد مدار شده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افزایش آبرسانی به نقاط گردشگرپذیر و محل اقامت مسافران خبر داد و افزود: در مناطق با تراکم جمعیت بالا بر میزان آبرسانی افزوده شده به طوری‌که تانکرهای آبرسانی در نقاط دارای مشکل به صورت ثابت مستقر است.
عالی در پایان مدیریت مصرف آب را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: اکنون تمام کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حالت آماده‌باش هستند و خدمات به مسافران به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات