آغاز عملیات اجرایی 2 طرح آبرسانی روستایی در استان فارس/ 2680 خانوار از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند

آغاز عملیات اجرایی 2 طرح آبرسانی روستایی در استان فارس/ 2680 خانوار از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی جان صادق پور" در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی روستایی شهرستان قیروکارزین گفت:  آبرسانی به روستاهای هفت آسیاب و باغنو بخش افزر از خط آبرسانی لارستان صورت می‌گیرد و برای این پروژه 12 هزار و 500 متر خط انتقال اجرا و یک ایستگاه پمپاژ آب  احداث می‌شود.
وی اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه را  بالغ بر 110 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از پروژه فوق، 2000 خانوار ساکن در این روستاها از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل آبفای استان فارس به شروع عملیات اجرایی پروژه‌ آبرسانی به روستاهای تنگ روئین، نهویه، بریخون، بند و بست، آب‌باد و شولی شهرستان قیروکارزین اشاره کرد و گفت: به منظور آبرسانی به این روستاها، اجرای 3500 متر خط انتقال از خط آبرسانی لارستان، با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد که، 680 خانوار روستایی از مزایای آن منتفع خواهند شد.
این گزارش می‌افزاید، مراسم مذکور با حضور "محمدمهدی فروردین" نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، "ایوب ظریفی" سرپرست فرمانداری شهرستان قیر و کارزین، بخشدار مرکزی، بخشدار افزر و جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان قیروکارزین برگزار شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات