۵۰ هزار نفر از شهربازی کرمان بازدید کردند

طی هشت شب در ایام نوروز؛

۵۰ هزار نفر از شهربازی کرمان بازدید کردند

مدیرعامل شهربازی کرمان، با اشاره به استقبال مطلوب از شهربازی کرمان گفت: در ایام نوروز طی هشت شب، ۵۰ هزار نفر از شهربازی کرمان بازدید کردند.

به گزارش کرمان‌آنلاین، روح‌الله مطهری، در حاشیه بازدید شهردار کرمان از شهربازی، با بیان اینکه شهربازی شهر کرمان از دومین شب فروردین‌ماه طبق مجوز ستاد کرونا، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد، گفت: شهربازی از شب اول بازگشایی با استقبال مطلوب شهروندان کرمانی و گردشگران روبه‌رو شد.

وی افزود: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بازدیدکنندگان شهربازی در هنگام ورود باید از تونل ضدعفونی ورودی عبور کنند؛ ضمن اینکه هر صبح نیز تمام وسایل شهربازی کرمان توسط پمپ‌های مخصوص، ضدعفونی می‌شود.

مدیرعامل شهربازی کرمان ادامه داد: علاوه بر ضدعفونی دست‌های افراد هنگام استفاده از وسایل بازی، از گرفتن پول نقد نیز خودداری می‌کنیم.

مطهری با اشاره به جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به شهربازی گفت: فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در شهربازی رعایت می‌شود.

وی با بیان اینکه هر شب حدود ۶۰۰۰ نفر از شهروندان کرمانی و گردشگران از شهربازی کرمان بازدید می‌کنند، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا درجهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، علاقه‌مندانی که منتظر حضور در شهربازی هستند، در محوطه مقابل و پارکینگ شهربازی، از برنامه‌های شاد و متنوع گروه‌های عروسکی بهره ببرند.

مدیرعامل شهربازی کرمان افزود: پس خروج تعداد قابل توجهی از افراد از شهربازی، افراد متقاضی دیگر وارد شهربازی می‌شوند.

مطهری ادامه داد: نیروهای مرکز بهداشت هم به‌طور مداوم از دکه‌‎های فروش موادغذایی و بخش‌های مختلف شهربازی بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه از دومین شب فروردین تاکنون، به‌طور میانگین ۵۰ هزار نفر از شهربازی شهر کرمان استفاده و بازدید کردند، گفت: بسیار خوشحالیم که با ایجاد فضایی شاد و مفرح، باعث شادی و تفریح این تعداد از شهروندان کرمانی و گردشگران شده‌ایم.

مدیرعامل شهربازی کرمان افزود: در شهربازی بزرگ کرمان با وسعت هشت هکتار، ۳۰ دستگاه بازی وجود دارد.

مطهری ادامه داد: سه بازی جدید شامل «تاب اسکای فلایر» یا «تاب زنجیری»، «دیوار مرگ با ماشین» و «ماشین شارژی»، برای سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و کودکان به شهربازی کرمان افزوده شده‌ است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های موجود در شهربازی کرمان، در سال ۱۴۰۰ در سه مرحله توسط ماموران اداره استاندارد مورد بازدید قرار گرفت، گفت: تمام دستگاه‌ها از نظر استاندارد، مورد تایید قرار گرفت.

مدیرعامل شهربازی کرمان افزود: پس از اخذ تاییدیه استاندارد، تمام مجموعه و دستگاه‌ها بیمه آتش‌سوزی، بیمه مسئولیت مدنی کارگران، بیمه مسئولیت بدنی پیمانکاران و بیمه مسئولیت مدنی بازدیدکنندگان و همچنین بیمه دریاچه شده ‌است.

مطهری ادامه داد: خوشحالیم توانسته‌ایم بعد از حدود دوسال تعطیلی به‌دلیل شیوع کرونا، شهربازی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی کنیم و پذیرای مهمانان زیادی در شهربازی بزرگ کرمان باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات