اختصاص 7 هزار ميليارد تومان اعتبار براي رفع مشكلات صنعت آب و برق خراسان رضوي

اختصاص 7 هزار ميليارد تومان اعتبار براي رفع مشكلات صنعت آب و برق خراسان رضوي

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علي‌اكبر محرابيان" در جمع نخبگان، توليد كنندگان و انديشمندان شهرستان گناباد استان خراسان رضوی، با اشاره به اختصاص هفت هزار ميليارد تومان اعتبار براي رفع مشكلات صنعت آب و برق این استان، اظهار کرد: در سفر رياست جمهوري نيز مصوباتي علاوه بر اين پيش‌بيني شده که اين استان اولين استاني است كه از بودجه سفر 1401 بهره‌مند خواهد شد.
وی با بیان اینکه براي فاضلاب گناباد اعتبار ويژه اختصاص خواهيم داد، افزود: با اختصاص اعتبار مناسب شبكه‌هاي جمع‌آوري فاضلاب را تكميل خواهيم كرد.
به گفته وی، طرحي در وزارت نيرو با استفاده از پتانسیل نهادهاي انقلابي مثل گروه‌هاي جهادي و خيرين آغاز شده كه 10 هزار روستا در كشور را از آب سالم و پایدار بهره‌مند خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اعتبار آبرسانی به 10 هزار روستای کشور بطور كامل پيش‌بيني شده است، ادامه داد: ظرف سه سال مشکل روستاهايي كه در شهرستان گناباد با کمبود آب مواجه هستند را برطرف خواهيم كرد.
وزير نيرو همچنين در ادامه خطاب به مدیران صنعت آب استان خراسان رضوی، دستور تهيه گزارش كامل و ارائه وضعيت موجود شبكه‌هاي آبرساني را صادر و تصريح كرد: قطعا پیگیری‌های لازم برای اختصاص اعتبار مورد نیاز براي رفع مشكل شبكه‌های آبرساني انجام خواهد شد.
محرابيان در پایان با تشریح وضعیت برق شهرستان گناباد، براي حل مشكلات تامين اعتبار روشنايي ورودي این شهرستان دستوراتی را خطاب به مدیران صنعت برق صادر كرد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات