حاشیه مناطق حفاظت شده استان اصفهان پذیرای میهمانان روز طبیعت است

حاشیه مناطق حفاظت شده استان اصفهان پذیرای میهمانان روز طبیعت است

در آستانه روز طبیعت؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اظهار داشت: مناطق حفاظت شده استان پذیرای میهمانان روز طبیعت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان «پارما» ایرج حشمتی گفت؛ میهمانان روز طبیعت با  رعایت الزامات حضور در طبیعت،  می توانند از حضور در حاشیه مناطق حفاظت شده بهره مند شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه و شبانه روزی محیط بانان در مناطق حفاظت شده افزود؛ م حیط بانان استان در زمینه خدمت رسانی به مراجعین به این مناطق  که حدود 567 کیلومتر از مناطق حفاظت شده در حاشیه شریانهای حیاتی  و جاده‌های اصلی تردد وسایط نقلیه را در بر می گیرد در روز طبیعت، پذیرای هم استانی ها و میهمانان نوروزی آنان هستند.

شایان یادآوری است که حاشیه زیستگاه های طبیعی و مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان در روزهای 12 و 13 فروردین ماه هر سال پذیرای بسیاری از میهمانان نوروزی و هم استانی های طبیعت دوست است و دو پارک ملی کلاه قاضی و قمیشلو به دلیل نزدیکی با شهر اصفهان پذیرای تعداد بیشتری از شهروندان برای طبیعت گذرانی در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی است . لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات