پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی

پیام رییس شورای اسلامی شهر و شهردار ساری به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی

بسمه تعالی

دوازدهم فروردین، سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، یادآور تلاش ها و از خودگذشتگی هایی است که برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند.

این روز بزرگ به عنوان یکی از نقاط عطف مهم تاریخ جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی حضور مردمی است که مشتاقانه به پای صندوق های رأی رفتند و به جمهوری اسلامی "آری" گفتند و غبار ظلم و استبداد را برای همیشه از چهره ایران عزیز زدودند.

رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) در تبدیل نهضت انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی که قدم اول آن در روز ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ برداشته شد، رهبری کم‌نظیر و آگاهانه ای بود که الگویی برای غالب حکومت های مردمی جهان شده است.

امروز نیز پس از گذشت چهل و سه سال از آن روز تاریخی، جمهوری اسلامی ایران با هدایت و سکّانداری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدّظله العالی) با شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین در سال 1401 قدم های محکمتری در مسیر اعتلای نظام برخواهد داشت.

اینجانبان فرارسیدن این روز بزرگ، تاریخی و سرنوشت ساز را گرامی می داریم و معتقدیم همه ما باید پشتیبان این نظام مقدس باشیم؛ چرا که ثمره ی خون های پاک شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای عرصه های ایثار و مقاومت کشورمان است؛ امید که به فضل الهی موفق و سربلند باشیم.

پرویز شعبانی                                            جواد طالبی

رییس شورای اسلامی شهر ساری                                                                       شهردار ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات