تاکید بر ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری در هشتمین جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ساری

تاکید بر ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری در هشتمین جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ساری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه که سبحان بخشی، سید رحمان میرشجاعی و سید افشین راسخ اعضای شورا ، علیزاده و کلانتری معاونین شهردار و یوسف نژاد مدیر مالی شهرداری و آقایان حشمتی و صفری از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی و بیابانی قهرمان پارالمپیک حضور داشتند ، شریفی رییس کمیسیون با تاکید بر ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری در شهر ، مشارکت بخش خصوصی را در این زمینه تعیین کننده برشمرد و از حضور میهمانان جلسه تشکر کرد.


بخشی نیز با بیان اینکه شورای شهر در مقام اجرا نیست و شهرداری موظف است در راستای سازندگی شهر برنامه هایی را در قالب لایحه به شورا ارایه دهد افزود : با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری ، شورا از پیشنهاد های سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی استقبال می کند.

میرشجاعی هم یکبار دیگر اهمیت کارآفرینی را مورد تاکید قرار داد و گفت: این امر باید در کانون توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: برای اعتلای شهر بجای توقع کمک از استان یا کشور باید دست شهروندان خصوصا سرمایه‌گذاران و خیرین شهر را بفشاریم.

میرشجاعی با اشاره به افتتاح دفتر کارآفرینی شهری ابراز امیدواری کرد با یک عزم همگانی در جهت تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

وی ظرفیتهای سرمایه‌گذاری در شهر را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد : از این ظرفیت‌ها در جهت ساماندهی و بکارگیری نیروهای شهرداری استفاده و از بروز مشکل برای سه هزار نیروی شرکتی جلوگیری شود.

عضو شورای شهر ساری همچنین عنوان کرد : با تلاش مضاعف برای توسعه گردشگری ، ساری از گذرگاه گردشگران به هدف گردشگری تبدیل شود.


گفتنی است میهمانان جلسه نیز پیشنهاداتی را در راستای توسعه سرمایه‌گذاری و گردشگری و لزوم همکاری شهرداری مطرح نمودند و در خاتمه سید ذوالفقار شریفی رییس کمیسیون از شهرداری خواست بسته کاملی از طرحها و پروژه هایی که نیازمند سرمایه‌گذاری می‌باشند را تهیه و به شورا ارسال کند

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات