رسیدگی به بیش از ۱۸ هزار مورد پیشنهاد و شکایت مردمی در دولت سیزدهم

رسیدگی به بیش از ۱۸ هزار مورد پیشنهاد و شکایت مردمی در دولت سیزدهم

از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تعداد ۱۳۰ پاسخگویی به ارباب رجوع به شکل حضوری توسط اداره ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات