لزوم تقویت مراودات بین شهری میان شهرهای خواهرخوانده‌ اصفهان

لزوم تقویت مراودات بین شهری میان شهرهای خواهرخوانده‌ اصفهان

    لزوم تقویت مراودات بین شهری میان شهرهای خواهرخوانده‌ اصفهان

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم تقویت مراودات بین شهری هم در داخل کشور و هم میان خواهرخوانده‌ها گفت: تبادل اطلاعاتی را با یزد و شیراز در این ایام داشتیم که لازم است گسترش پیدا کند و از ظرفیت فضای مجازی در جذب گردشگر داخلی و خارجی نیز استفاده کنیم.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی با بیان اینکه ثبت تجارب می‌تواند به احیا و بهبود فرآیندها کمک کند، اظهار کرد: روندنگاری از مجموعه اقدامات انجام شده در ایام نوروز باید صورت گیرد تا در سال آینده نواقص و کمبودها برطرف شود.

    وی افزود: خدمات اجرایی، زیباسازی، خدمات گردشگری و فرهنگی و... که در ایام نوروز در اصفهان صورت گرفت با خدمات مشابه در سایر کلانشهرها و حتی با اقدامات مشابه در ادوار گذشته باید مقایسه شود تا مشخص کنیم که در چه نقطه‌ای قرار داریم.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم تقویت مراودات بین شهری هم در داخل کشور و هم میان خواهرخوانده‌ها تصریح کرد: تبادل اطلاعاتی را با یزد و شیراز در این ایام داشتیم که لازم است گسترش پیدا کند و از ظرفیت فضای مجازی در جذب گردشگر داخلی و خارجی نیز استفاده کنیم.

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات