ظرفیت عظیم گردشگری ایران؛ اولویت «تولید محتوا» یا زیرساخت؟

ظرفیت عظیم گردشگری ایران؛ اولویت «تولید محتوا» یا زیرساخت؟

پژوهش اقتصادی تهران- ایرنا- وقتی از ابتدای دهه ۸۰ برخی روزنامه­‌ها و خبرگزاری­‌ها اقدام به تاسیس سرویس «میراث فرهنگی» کردند، شاید کمترکسی حدس می­‌زد، کمتر از ۲۰ سال بعد این حوزه مهم و درآمدزا، صاحب یک وزارتخانه مستقل شود.

متن کامل خبر در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

    منبع خبر

    خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

    خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

    خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات