بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در دوره ششم برگزار شد

بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در دوره ششم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه ابتدا پرویز شعبانی رئیس شورا در سخنانی ضمن گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت ایام شهادت اول مظلوم عالم امام علی (ع) ، برخی از فضیلت‌های این ایام و لیالی را برشمرد و ابراز امیدواری کرد: همه از این خوان گسترده الهی بهره مند شوند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مسئولان نظام با معظم له پیرامون خدمت رسانی و امید آفرینی در جامعه تصریح کرد : نهاد مدیریت شهری هم به سهم خود باید با حسن انجام ماموریت‌ها به ایجاد امید و آرامش در شهر کمک کند.
در ادامه شورا وارد دستور کار شد و در پاسخ به ایراد هیات تطبیق به مصوبه ردیف ۴ صورتجلسه شماره ۲۵ مورخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ موضوع واگذاری عملیات اجرایی ، نگهداری و خدمات شهرداری از طریق مناقصه عمومی مقرر نمود شهرداری با رعایت شرایط پیمان و مفاد آئین نامه معاملات شهرداری ها تا سقف ۲۵ درصد جهت انجام مناقصه عمومی نسبت به انتخاب پیمانکار واجد شرایط اقدام کند.
همچنین در پاسخ به ایراد هیات تطبیق به مصوبه ردیف ۹ صورتجلسه شماره ۲۵ موضوع بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری نیز با پیشنهاد اولیه شهرداری به مبلغ ۱۳۰۰ میلیارد تومان بعنوان بودجه سال‌جاری موافقت کرده و مقرر داشت در قالب متمم بودجه به تناسب پروژه هایی که شهرداری معرفی میکند نسبت به تعیین منابع از جمله اخذ تسهیلات مورد نیاز مبتنی بر مطالعات کارشناسی اقدام گردد.
گفتنی است در این جلسه همچنین با رای اعضاء ، علی عاشقان به عنوان نماینده شورا در شورای پژوهش شهرداری ، سید افشین راسخ به عنوان دومین نماینده شورا در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ساری ( اولین نماینده شورای شهر ساری در شورای ترافیک شهرستان علی عاشقان بود ) و سید ذوالفقار شریفی به عنوان نماینده شورا در کمیته اجرایی اکو ۲۰۲۲ انتخاب و معرفی شدند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات