سيستم IVR در مركز 121 راه اندازي شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق مشهد، مهندس مجتبي داودمنش رئيس اداره فوريت هاي برق 121 ضمن تشريح ويژگي هاي اين سيستم گفت: سيستم IVR با هدف افزايش رضايت مندي مشتركين و با توجه به الزام شركت توانير، طراحي و راه اندازي شده است.
وي ضمن تشكر از حمايت هاي مهندس آذري معاون بهره برداري و نگهداشت و همچنين همكاري بسيار خوب دفتر فاوا به ويژگي هاي اين سيستم اشاره كردو گفت : ثبت پرونده خاموشي مشترك به صورت اتومات در كمتر از 45 ثانيه، جلوگيري از ايجاد تماس هاي بهمني، حذف تماس هاي پرت، كاهش شديد صف انتظار پاسخگويي، افزاش سرعت پاسخگويي و شناسايي هوشمند مشترك از ويژگي هاي سيستم IVR مي باشد.
وي با اشاره به راه اندزاي اين سيتم طي 2 روز اخير و نتايج بدست آمده از آن گفت: طي 2 روز حدود 75 درصد پرونده هاي خاموشي از طريق ثبت اتومات آدرس انجام شده كه نشان دهنده موفقيت اين سيستم است.
شايان ذكر است سيستم پاسخگويي صوتي تعاملي IVR كاملاً بومي بوده وتوسط كارشناسان متخصص و مجرب طراحي و راه اندازي شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات