تقدیر از بانوان فعال در حوزه خدمات و تولید

تقدیر از بانوان فعال در حوزه خدمات و تولید

همزمان با هفته کار و کارگر و بزرگداشت نامگذاری روزی بنام کارگر ،چالش ها،امید ها ،راحله حاجیان مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده از تعدادی بانوان فعال در این حوزه به نمایندگی از سوی شهردار تقدیر کرد.


حاجیان با حضور در سازمان ارامستان بمنظور پاسداشت از ایثارگری های کم نظیر زنان غساله که با توجه به شرایط سختی کار در اوج بیماری کرونا ، خالصانه ، با علاقه و پشتکار و جدیت به امور محوله پرداخته اند تقدیر نمود و در جمع آنان افزود: ارزش کار شما با هیچ حرفه ای قابل قیاس نیست و ارج گذاری به تلاش های شما ارزش نهادن به مقوله ایثار است .

در این دیدار که مالجو مدیر عامل سازمان مدیریت ارامستان های شهرداری حضور داشت، از خدمات پرسنل خدوم این مجموعه با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.


راحله حاجیان مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده:
اهتمام ویژه به توانمدی پرسنل ، در اقتصاد شهری و چرخه درامدی، نقش بسزایی دارد.


راحله حاجبان در ادامه بازدیدهای خود در هفته کار و کارگر با حضور در کارگاه خیاطی مستقردر بوستان خانواده ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان مراتب تقدیر شهردار را از تلاش در عرصه تولید و ایجاد درامد پایدار اعلام داشت.


مشاور شهردار در اموربانوان و خانواده اظهار داشت: طبق فرموده امام راحل ، خداوند هم مبدا کار و کارگری است؛ بنابر این هرکس در هر کجا کار مفید انجام دهد کارگر است .


وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تحصیلات عالیه کارکنان در کارگاه تولیدی خیاطی ، افزود: هنرمندی دستان شما که آمیخته با علم و هنر ، وجدان کاری و انضباط می باشد در این کارگاه بخوبی مشهود است.و ان شالله با عنایت شهردار این مجموعه در سطح گسترده فعالیت نماید و درامد زایی ان در اقتصاد شهری و چرخه درامدی ملموس تر شود.


وی خاطر نشان ساخت: در روایت گوناگون ومتعددی از پیامبران اشاره شده که به حرفه خیاطی مبادرت ورزیدند و اینکه شما جهت ارزش گذاری به این مهم، با تحصیلات عالیه خودتان با رغبت این مسیر را انتخاب نموده اید ، نشان دهنده خلوص نیتتان می باشد.
در پایان با حضور مرادی فر سرپرست و شماری از مسوولین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با اعطای لوح سپاس و هدایایی از بانوان خیاط تجلیل شد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات