گلایه نایب‌ رییس شورا از کُندی اجرای پروژه میدان «توحید»

گلایه نایب‌ رییس شورا از کُندی اجرای پروژه میدان «توحید»

نایب ‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان گفت : وضعیت پیشرفت پروژه میدان «توحید»(ارگ) به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش‌ کرمان‌آنلاین، محمود بابایی، در حاشیه نشستی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با پیمانکار پروژه میدان «توحید» و خیابان «تجلی» جهت تعیین‌تکلیف این پروژه برگزار شد، با اشاره به بازدید اخیر برخی از اعضای شورا از این پروژه، تصریح کرد: متاسفانه روند کار، پیشرفت قابل قبول و منطقی ندارد.

وی افزود: با توجه به تعهدات شهرداری و وعده‌های پیمانکار، توقع می‌رفت این پروژه تعیین‌تکلیف شده و پیشرفت قابل قبولی داشته باشد.

نایب ‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: مشکل دیگر این است که اگر حتی میدان «توحید» هم کامل شود، رینگ پیرامون و پیاده‌رو کامل نشده است.

بابایی با بیان اینکه قرارداد پیمانکار انتهای فروردین امسال به پایان رسیده است، گفت: این موضوع نیز از دیگر مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در بازدیدی که اواخر سال گذشته از پروژه میدان «توحید» داشتیم، تاکید کردیم که تا پایان سال باید اجرای طرح در محدوده میدان تمام شود و پیمانکار هم وعده داد که تا پایان سال کار تمام خواهد شد.

نایب ‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: پیمانکار تعهد کرد اگر پروژه تکمیل نشد و به سال ۱۴۰۱ موکول شد، هزینه‌ای بیشتر از سال ۱۴۰۰ برای شهرداری نداشته باشد.

بابایی با بیان اینکه پیمانکار می‌گوید در پرداخت‌ها تاخیر وجود دارد، گفت: اما در بین پروژه‌های شهرداری، هیچ پروژه‌ای تا این حد در پرداخت ریالی به پیمانکار جلو نبوده و فقط چند روزی در پرداخت‌ها تاخیر وجود داشته است.

وی تصریح کرد: وضعیت میدان «توحید»(ارگ) به هیچ عنوان قابل قبول نیست و علی‌رغم اینکه مقرر شده بود این میدان در ۲۲ بهمن سال گذشته افتتاح شود و پیمانکار هم قول داده بود، اما متاسفانه هنوز تمام نشده است.

بابایی در رابطه با مصوبات نشست اعضای شورا درخصوص این پروژه گفت: مقرر شد شهرداری درخصوص ادامه فعالیت پیمانکار و مواردی که اجرای پروژه را با تاخیر مواجه کرده، تصمیم‌گیری، و نتیجه را به شورای اسلامی شهر ارایه دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات