یک هزار و 839 مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسید

یک هزار و 839 مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسید

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، بهرامی اظهار کرد: تعامل مناسب و استماع پیشنهادات و انتقادات شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره یکی از برنامه ها و سیاست های اصلی مدیران این منطقه بوده است.

وی افزود: در همین راستا تلاش شده تا به بهترین شکل ممکن با شهروندان و مراجعه کنندگان رفتار شده و نیازهای آنها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.

این مسوول گفت: براساس همین سیاست، چهار روش حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 تدارک دیده شده تا بدین وسیله شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند پیشنهادات خود را مطرح کنند.

بهرامی اضافه کرد: با توجه به آمار به ثبت رسیده در سال گذشته در ناحیه شهری آزادگان منطقه 2 شهرداری قزوین یک هزار و 839 مورد مراجعه مردمی به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار داشت: از این تعداد 510 مورد مراجعه حضوری، 88 مورد به صورت مکاتبه ای، 696 مورد به صورت تلفنی و 525 مورد هم از طریق سامانه 137 صورت گرفته است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات