جلسه مشترک شهردار هادی شهر و سرپرست دفتر نظام مهندسی بابلسر برگزار شد

جلسه مشترک شهردار هادی شهر و سرپرست دفتر نظام مهندسی بابلسر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان مازندران_دفتر نمایندگی بابلسر؛جلسه مشترک شهردار هادی شهر و سرپرست دفتر نظام مهندسی بابلسر جهت همفکری بمنظور رفع معضلات شهری در محل شهرداری هادی شهر برگزار شد.


در ابتدای جلسه مهندس رضایی شهردار هادی شهر،ضمن عرض خیرمقدم و ابراز خرسندی از ایجاد تعامل با دفتر نظام مهندسی بابلسر،دغدغه های خود درخصوص معضلات موجود در جهت زیباسازی شهر و رعایت اصول و ضوابط معماری و شهرسازی را بیان نمودند.
ایشان در ادامه با بیان مواردی در خصوص ساختمانهای با متراژ زیر ۱۰۰ مترمربع،مواردی را مطرح و خواستار ایجاد سازوکاری جهت کاهش تعرفه بمنظور تشویق این نوع ساختمانها به اخذ پروانه و عدم ساخت غیرمجاز شد.
مهندس رضایی در ادامه با اشاره به حجم ساخت و ساز بدون پروانه در چارچوب ماده صد و تاکید بر همکاری مشترک برای کاهش این روند،خواستار تشکیل جلسات مشترک و هدفمند میان نظام مهندسی و شهرداری با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای بدون پروانه گردید.
وی افزود: زیباسازی منظر شهری یکی از عوامل مهم در رضایت مردم می باشد. شهروندان نظاره گر عملکرد ما بوده و زیبایی منظر شهری،خود نشان از توجه به کیفیت زندگی شهروندان دارد و به همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
زیباسازی بر ارتقاء کیفیت محیط و فضای عمومی تاکید دارد و در این راستا فرآیند زیباسازی منجر به ساماندهی،بهسازی و احیای اماکن و معابر خواهد شد.
مهندس گلی سرپرست دفتر بابلسر، در ادامه جلسه ضمن ابراز خرسندی از انتخاب مهندس رضایی به عنوان شهردار بومی و عضو نظام مهندسی بابلسر،ابراز امیدواری کرد با حضور ایشان همکاری نظام مهندسی و شهرداری هادی شهر در آینده با ساز و کار بهتری ادامه خواهد یافت.
ایشان ضمن اهمیت زیباسازی منظر شهری و استفاده از مصالح بومی جهت نماسازی ساختمانها گفت:نظام مهندسی بابلسر به عنوان مرجع فنی،از تمام ظرفیت خود در جهت کمک به رفع معضلات موجود در شهر هادی شهر استفاده خواهد کردو در خصوص بررسی سیما و منظر شهری و بهبود آن،آمادگی تشکیل جلسات با همکاری اعضای کمیته های تخصصی را دارد.
در پایان ضمن جمع بندی موارد مطرح شده توسط طرفین، مقرر گردید در هفته ی آینده بازدید میدانی از شهر هادی شهر با حضور شهردار هادی شهر و سرپرست دفتر بابلسرصورت پذیرد.

جلسه مشترک شهردار هادی شهر و سرپرست دفتر نظام مهندسی بابلسر برگزار شد

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات