مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری:   350 هزار بوته گل رز کشت، 150هزار بوته جدید تولید شده است

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری: 350 هزار بوته گل رز کشت، 150هزار بوته جدید تولید شده است

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان اینکه 350 هزار بوته گل رز تا کنون کشت و 150 هزار بوته جدید توسط نیروهای شهرداری در مجموعه سازمان پارک ها تولید شده است، گفت: هم زمان 40 هزار بوته رز هلندی توسط مجموعه مدیریت شهری خریداری و کشت شده است.


به گزارش روابط عمومی مجموعه مدیریت شهری، مسعود عشقوی با اشاره به شعار شاهرود شهر گل رز افزود: شاهرود به دلیل داشتن آب و هوای مناسب، بستر خوبی برای کاشت و پرورش گل های رز است که استشمام عطر خوشش توانایی یادگیری را بهبود می بخشد، در همین راستا به دستور شهردار شاهرود، 350 هزار بوته گل رز کشت و هم زمان در سال جاری 150 هزار بوته جدید توسط دست های پر توان نیروهای فضای سبز در مجموعه سازمان پارک ها تولیده شده است.

وی همه این تلاش ها را برای زیبا تر شدن شهر و وجود همشهریان دانست و تصریح کرد: با حفظ و نگهداری از گل های رز که این روز ها در تمام معابر اصلی و فرعی چشم نوازی می کنند باید دست به دست هم داد تا با همراهی شهروندان، شعار شاهرود شهر گل رز را به واقعیت تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در پایان ابراز داشت: اگر مجموعه مدیریت شهری بتواند مشکلات کمبود آب را مرتفع کند، نسبت به کاشت گل های رز در دیگر نقاط سطح شهر اقدام خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات