حضور د‌کتر سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در آیین گرامی داشت مقام استاد و روز معلم

حضور د‌کتر سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در آیین گرامی داشت مقام استاد و روز معلم

د‌کتر سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در آیین گرامی داشت مقام استاد و روز معلم ضمن تبریک این روز به اساتید دوره های آموزشی سازمان مازندران ، خواستار افزایش کیفیت دوره های آموزشی هم زمان با افزایش تحولات عظیم حوزه صنعت و ساختمان شد .
وی با اشاره به نگاه ویژه اداره کل راه و شهرسازی مازندران به موضوع آموزش افزود : بسیاری از تجربیات اساتید دوره های آموزشی قابل اتکا می باشد و انتظار دارم اساتید دوره های آموزشی جزوه های خود را به روز رسانی کرده و تجربیات عملی خود را در کلاسها به مهندسین منتقل کنند .
دکتر نظری در ادامه خواستار خروجی مناسب دوره های آموزشی شد و از اساتید دوره های آموزشی خواست با توجه به حضوری شدن تمام آزمونهای دوره های آموزشی ، دقت لازم را در برگزاری آزمونها به کار ببرند و همچنین خواستار عملی شدن آموزش های تمدید و ارتقا پایه شد .
ایشان در ادامه با اشاره به افزایش قیمت زمین و مصالح ساختمانی ، جهت جلوگیری ضرر و زیان به کارفرمایان و کاهش خطاهای مهندسی، آموزش مناسب را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود : باید با آموزشهای مکمل حرفه ای خسارت های اشتباه مهندسی را به حداقل برسانیم .
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در انتها با انتقاد از عدم رعایت مقررات شهرسازی با توجه به منافع اقتصادی ساخت و ساز از مهندسین خواست مانع تجاوز آشکار به حقوق شهروندی مردم شوند و از مهندسین رشته های هفت گانه خواست تا به اجرای آیین نامه های مقررات ملی ساختمان پایبند بوده و از اساتید دوره های آموزشی نیز خواست این موارد را به مهندسین گوشزد کنند .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات