ثبت بيش از 1700 تماس با سامانه 121 در سقز

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان،عبدالله ابراهيمي با تاكيد بر اينكه سامانه 121 يكي از مهمترين پل هاي ارتباطي بين مشتركين و شركت توزيع نيروي برق استان جهت رفع مشكلات مربوط به حوزه برق است، افزود: مشتركين برق مي توانند در صورت بروز خاموشي برق منزل يا محل كار، روشنايي معابر و يا مشاهده حوادث از جمله برخورد خودرو با تير برق، افتادن درخت بر روي شبكه برق و پارگي سيم، نوسان در ولتاژ تحويلي، مراتب را از طريق سامانه تلفني 121 ثبت و پيگيري نمايند.

مدير توزيع برق شهرستان سقز افزود: در همين راستا از ابتداي سال تاكنون بيش از 1700 تماس از طريق مشتركين با سامانه 121 اين شهرستان به ثبت رسيده كه تماس هاي صورت گرفته در كمترين زمان ممكن بررسي و مشكلات مربوطه مرتفع شد.

وي اظهار داشت: با فعاليت 14 نفر به صورت روزانه در قالب 5 اكيپ عملياتي شامل 4 اكيپ در مراكز روستايي و يك اكيپ در مركز شهري تلاش مي شود تا با تامين برق مطمئن و پايدار براي مشتركين، از بروز هرگونه اختلال در تامين برق مشتركان جلوگيري به عمل آيد.

ابراهيمي افزود: دراين مدت مجموع خاموشي هاي بي برنامه و با برنامه ثبت شده در شهرستان سقز در كوتاه ترين زمان ممكن و به طور متوسط در مناطق شهري در كمتر از 15 دقيقه و در مناطق روستايي بين 25 الي 30 دقيقه مرتفع گرديده و شبكه پايدار شد.

وي در پايان گفت: به منظور حفظ حقوق شهروندان و جلوگيري از بروز ضرر و زيان به مشتركين برق، برنامه خاموشي هاي با برنامه به صورت اطلاعيه از طريق سايت شركت توزيع نيروي برق كردستان و كانال هاي فضاي مجازي و نيز به مشتركين اعلام شده است.

شهرستان سقز داراي 91 هزار مشترك شهري و روستايي است و طول شبكه فشار ضعيف هوايي شهري آن 466 كيلومتر و روستاي 345 كيلومتر است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات