احترام به ارباب رجوع، پایه و اساس نظام اداری است

احترام به ارباب رجوع، پایه و اساس نظام اداری است

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی در اولین روز کاری خود ضمن بازدید از همه بخش های اداری این منطقه گفت: اخلاق اداری در نظام اداری یک سازمان، موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشت.

وی ادامه داد: اخلاق اداری مطلوب زمانی به وجود می‌آید که کارکنان سیستم یک اداره به مردم و ارباب رجوع از منظری صحیح نگریسته و خود را خدمتگزار و وکیل مردم بدانند.

شاهوردی اظهار کرد: اخلاق مطلوب اداری اگر با تلاش مداوم و پیوسته، دوری از هر نوع سستی و کوتاهی در انجام امور و با مسئولیت پذیری توام باشد، نتیجه‌بخش خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات