احیا بافت فرسوده شهر با اجرای پروژه‌های مسیرگشایی

احیا بافت فرسوده شهر با اجرای پروژه‌های مسیرگشایی

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار ظهر امروز در بازدید از ساماندهی خیابان آبیاری که حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر و شهرداران مناطق نیز وی را همراهی می کردند، اظهارداشت: متاسفانه در گذشته شاهد بروز معضلات فرهنگی و اجتماعی در این محل بودیم که با اجرای پروژه ساماندهی، وضعیت آن بهبود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اجرای ساماندهی خیابان آبیاری مورد استقبال شهروندان واقع شده و چنین پروژه های عمرانی خوشبختانه باعث همراهی شهروندان با مدیریت شهری شده است.

شهردار تبریز بیان کرد: ساماندهی خیابان‌های قدیمی و اجرای پروژه‌های مسیرگشایی یکی از راهکارهای اساسی احیا بافت فرسوده و ایجاد دسترسی به این مناطق است.

وی با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه در زمانی نسبتا کوتاه، گفت: خوشبختانه شهرداری منطقه ۸ تبریز به رغم مشکلات مالی موجود در جامعه، اهتمام خوبی برای پیشرفت این پروژه دارد که قابل قدردانی است.

لازم به ذکر است طول این خیابان ۳۰۰ متر و عرض آن ۱۲ متر است. از هر طرف حدود سه متر برای پیاده‌راه اختصاص یافته و ۵.۵ متر هم در اختیار مسیر خودرو قرار گرفته است.

در مناسب‌سازی این خیابان تمام فضای سبز موجود حفظ شده و علاوه بر آن، محل‌هایی نیز برای ایجاد فضای سبز جدید در نظر گرفته شده است.

یکی از ویژگی‌های این پروژه، مناسب‌سازی برای عبور و مرور معلولین و نابینایان است که طبق آیین‌نامه‌های سراسری مناسب‌سازی معابر اجرا شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات