جلسه هم انديشي با توليدكنندگان نيروگاههاي مقياس ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي زنجان، در ابتداي اين جلسه مهندس خلجي مدير عامل شركت برق منطقه اي زنجان، اظهار اميدواري كرد اين نشست كمكي براي افزايش ظرفيت در منطقه و حل بسياري از چالش هاي پيشرو باشد.
وي در ادامه گفت : منطقه ما در بسياري از موارد در كشور پيشرو بوده است و انتظار داريم با كمك توليدكنندگان ظرفيت توليد را از ميانگين كشوري هم بالاتر ببريم.

در ادامه خواجه وند، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان قزوين، به مطالبات توليدكنندگان نيروگاههاي مقياس كوچك اشاره كرد و افزود : وصول مطالبات از مهمترين درخواست هاي اين نيروگاهها مي باشد.
كاظمي رئيس هيئت مديره شركت توزيع نيروي برق استان زنجان نيز گفت : با توجه به مشكلات اساسي و كلي صنعت برق بايد براي اصلاح اقتصاد برق برنامه ريزي خوبي انجام گيرد تا كمترين مشكلات در اين حوزه را داشته باشيم.
دكتر ذبيح زاده، مجري طرح توليدپراكنده وانرژيهاي نو شركت توانيرپس از استماع دغدغه هاي توليدكنندگان گفت: شركت توانير در جريان تمامي مسائل و مشكلات نيروگاههاي مقياس كوچك ميباشد و در راستاي كاهش و حل اين مسائل اقداماتي در دستور كار اين شركت قرار دارد و پيگيري هاي لازم هم از وزارت نيرو و هم ساير نهادهاي بالادستي در اين خصوص انجام مي گيرد.
در اين جلسه همچنين سرمايه گذاران خواستار درك موقعيت آنها از سوي دستگاههاي مجري و تصميم گير در تعيين نرخ خريد برق، برنامه ريزي صحيح و وصول به موقع مطالبات شدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات