نوسازی 700 دستگاه تاکسی در دستورکار شهرداری مشهد  ...

نوسازی 700 دستگاه تاکسی در دستورکار شهرداری مشهد ...

نوسازی 700 دستگاه تاکسی در دستورکار شهرداری مشهد مقدس/ اعطای تسهیلات 400 میلیون ریالی برای بازسازی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو با اشاره به لزوم توجه به نوسازی ناوگان تاکسیرانی و ارتقاء سطح کیفی خدماتی که توسط ناوگان تاکسیرانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه می‌شود، اظهارکرد: براساس همین دغدغه‌مندی، طرح «اعطای تسهیلات بازسازی ناوگان تاکسیرانی» در دستورکار چهلمین جلسه علنی شورای شهر قرار گرفت.

وی گفت: براساس این طرح، بازسازی 700 دستگاه تاکسی با عمر بین 4 تا 13 سال در دستورکار قرار گرفت و شهرداری باید نسبت به پرداخت مابه‌التفاوت سود تسهیلات بانکی با تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک، مازاد بر 4% و تا سقف 18% اقدام نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه تسهیلات پرداختی مشمول این مصوبه حداکثر تا سقف 400 میلیون ریال و با بازپرداخت حداکثر 36 ماهه خواهد بود، افزود: شهرداری مشهد مقدس از طریق فراخوان عمومی و با تایید هیات مدیره سازمان تاکسیرانی، نسبت به انتخاب مجریان طرح بازسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام نماید.

حاجی‌بگلو خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای شهر، برای ناوگان تاکسیرانی با عمر کمتر از ۴ سال که در اثر شرایط خاص همچون آتش‌سوزی دچار خسارت شدند، با تشخیص هیات مدیره سازمان، امکان استفاده از تسهیلات این مصوبه وجود دارد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات