تاکید مدیریت شهری به ارائه خدمات الکترونیک در  ...

تاکید مدیریت شهری به ارائه خدمات الکترونیک در ...

تاکید مدیریت شهری به ارائه خدمات الکترونیک در ایستگاه‌های قطار شهری و اتوبوس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سید ابراهیم علیزاده در گفت‌و‌گویی پیرامون تمهیدات اندیشیده شده برای بهره‌مندی همشهریان از خدمات الکترونیک شارژ «من کارت»، اظهار کرد: مدیریت شهری در تلاش است که سهولت دسترسی همشهریان را برای بهره‌مندی از ظرفیت مترو و اتوبوس فراهم آورد.

وی افزود: اگرچه طی یک هفته اخیر شارژ «من کارت» با مشکل مواجه شده است ولی بخش عمده مشکلات مرتفع شده و طی چند روز آتی به طور کامل ایرادات رفع می‌گردد.

نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: در ایستگاه‌های قطار شهری سطح شهر، 20 ایستگاه شارژ «من کارت»، 13 دستگاه شارژ و 7 باجه فعال بوده که ارائه خدمات می‌کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه 700 عامل شارژ «من کارت» در 71 نقطه سطح شهر برای بهره‌مندی همشهریان از اتوبوس فعال است، گفت: 23 باجه در ایستگاه‌های اتوبوس و 20 دستگاه الکترونیک شارژ کارت در اختیار مردم قرار دارد.

وی با اعلام اینکه تمهید بهره‌مندی همشهریان از بلیط تک سفره مترو در دوران مواجهه با اشکال در شارژ «من کارت» در نظر گرفته شده بود، تاکید کرد: در نظر است تا با ارائه خدمات الکترونیکی به همشهریان، آرامش سفر را به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) هدیه دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات