ثبت حضوري در خواست ها در جلب اعتماد مردم موثر است

به گزارش پايگاه خبري توانير ، دفاتر رسيدگي به شكايات مردمي و نمايندگان مديران عامل شركت هاي صنعت آب و برق استان اصفهان، شكايات را در سفر رياست جمهوري  بررسي مي كنند .

مدير كل دفتر بازرسي رسيدگي به شكايات شركت توانير در اين خصوص گفت: برگزاري اين غرفه ها همزمان با سفرهاي رياست جمهوري موجب مي شود كه با پاسخگويي هاي شفاف و مسئولانه به مردم ؛پايه هاي اعتماد عمومي را محكم كرده و با تقويت سرمايه هاي اجتماعي .پشتوانه مردمي را تقويت كنيم .
مهندس مجيد برنگي  با اشاره به اين كه  يكي از نواقصي كه به دولت وارد مي شود عدم اطلاع جامعه از اقليم هاي مختلف و گستردگي ساختار هر منطقه است كه به دنبال آن در خواست هاي مردم هر منطقه متفاوت است، خاطر نشان كرد : ارتباط مردم با بالادست تماما تعريف شده  از جمله ايميل و تلفن اما ديدار حضوري به طور قطع تسهيل كننده است.
وي ابراز داشت: دولت جديد در كاهش فاصله ميان مردم و مسئولان تمام تلاش خود را به كار گرفته و پاسخگوي در خواست هاي شهروندان است .
برنگي عنوان كرد :  بايد سعي كنيم اين فرايند را گسترش دهيم .

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات