طی سه ماه اول سال جاری بیش از 3 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری ساری برقرار شد

طی سه ماه اول سال جاری بیش از 3 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری ساری برقرار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری ،  نجمه نصوری مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در سه ماهه امسال 3 هزار و 296 مورد تماس از طرف شهروندان با این سامانه برقرار شده که از این تعداد دو هزار و 573 مورد توسط کارشناسان پاسخ داده شد و 723 مورد در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این 723 مورد پیام ثبت شده 544 مورد معادل 75 درصد با پیگیری های سامانه 137 و تلاش مجموعه مدیریت شهری پیگیری و حل شد.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: از مجموع  تماس های دریافتی 196 تماس مربوط به شهرداری منطقه یک، 204 تماس مربوط به شهرداری منطقه دو و 144 تماس مربوط به شهرداری منطقه سه  بوده است.

نصوری افزود:جمع آوری و نصب، خاک و نخاله، لایروبی، مرمت و ترمیم، زباله و ضایعات، نظافت و ساخت و ساز از جمله موضوعات مطرح شده با سامانه 137 شهرداری به شمار می رود.

وی عنوان کرد:ساخت و ساز با 103 مورد، نظافت با 95 مورد، زباله و ضایعات 92 مورد و مرمت و ترمیم با 71 مورد بیشترین فراوانی تماس های شهروندان ساروی با سامانه 137 را به خود اختصاص داده است.

نصوری ادامه داد: طبق تماس های مختلف شهروندان از مناطق مختلف شهر ساری؛ بیشترین تعداد تماس ها مربوط به بلوار امام رضا، بلوار امیرمازندرانی، بلوار فرح آباد، بلوار طالقانی، کمربند شرقی و بلوار خزر است.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: سامانه 137 شهرداری ساری؛ پاسخگوی همیشه بیدار شهر با رعایت اصول شهروند مداری، مشارکت مردمی و پاسخگویی مسئولانه در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات