طی سه ماه اول سال جاری بیش از 3 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری ساری برقرار شد
به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری ، نجمه نصوری مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در سه ماهه امسال 3 هزار و 296 مورد تماس از طرف شهروندان با این سامانه برقرار شده که از این تعداد دو هزار و 573 مورد توسط کارشناسان پاسخ داده شد و 723 مورد در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسیده است.
وی افزود: از این 723 مورد پیام ثبت شده 544 مورد معادل 75 درصد با پیگیری های سامانه 137 و تلاش مجموعه مدیریت شهری پیگیری و حل شد.
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: از مجموع تماس های دریافتی 196 تماس مربوط به شهرداری منطقه یک، 204 تماس مربوط به شهرداری منطقه دو و 144 تماس مربوط به شهرداری منطقه سه بوده است.
نصوری افزود:جمع آوری و نصب، خاک و نخاله، لایروبی، مرمت و ترمیم، زباله و ضایعات، نظافت و ساخت و ساز از جمله موضوعات مطرح شده با سامانه 137 شهرداری به شمار می رود.
وی عنوان کرد:ساخت و ساز با 103 مورد، نظافت با 95 مورد، زباله و ضایعات 92 مورد و مرمت و ترمیم با 71 مورد بیشترین فراوانی تماس های شهروندان ساروی با سامانه 137 را به خود اختصاص داده است.
نصوری ادامه داد: طبق تماس های مختلف شهروندان از مناطق مختلف شهر ساری؛ بیشترین تعداد تماس ها مربوط به بلوار امام رضا، بلوار امیرمازندرانی، بلوار فرح آباد، بلوار طالقانی، کمربند شرقی و بلوار خزر است.
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: سامانه 137 شهرداری ساری؛ پاسخگوی همیشه بیدار شهر با رعایت اصول شهروند مداری، مشارکت مردمی و پاسخگویی مسئولانه در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری
نظرات