توزیع عادلانه خدمات در مناطق، مورد توجه مدیریت شهری است/ تکریم ارباب رجوع، خط قرمز شورا و شهرداری

توزیع عادلانه خدمات در مناطق، مورد توجه مدیریت شهری است/ تکریم ارباب رجوع، خط قرمز شورا و شهرداری

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در بازدید از شهرداری‌های مناطق ۱ و ۱۰ در جریان نحوه و کیفیت خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف به شهروندان این دو منطقه قرار گرفت.

در این بازدید، هوشیار با تاکید بر لزوم توجه کارکنان و مدیران شهرداری‌های مناطق بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم آنها، جزو مهم‌ترین اولویت‌های دوره جدید مدیریت شهری تبریز است و شورای اسلامی شهر و شهرداری تاکید ویژه‌ای روی این موضوع دارد.

وی ادامه داد: درخواست‌های به‌حق و قانونی شهروندان باید در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و گشاده‌رویی انجام شده و رضایت ارباب رجوع فراهم شود.

شهردار تبریز در عین حال از زحمات شبانه‌روزی کارکنان و مدیریت این دو منطقه قدردانی کرد و گفت: مدیریت شهری از طرح‌های ابداعی در حوزه‌های مختلف که منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان شود، استقبال کرده و از آنها حمایت می‌کند.

وی افزود: شهرداران مناطق از کارکنانی که طرح‌های ابداعی و خلاقانه در حوزه‌های خدماتی، شهری، عمرانی و ... ارائه می‌دهند، تقدیر کنند تا روحیه خلاقیت در بین همه کارکنان شهرداری تبریز ایجاد و تقویت شود.

هوشیار، منطقه ۱۰ را جزو مناطق کم‌برخوردار دانست و در عین حال از اهمیت ویژه آن در نزد اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری خبر داد و گفت: مدیریت جدید شهری تبریز توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار دارد و در این راستا تلاش می‌شود بیشترین خدمات در حوزه‌های مختلف به این مناطق ارائه شود.

شهردار تبریز عنوان کرد: نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف است و اینگونه نیست که توجه به مناطق کم‌برخوردار کمتر از دیگر مناطق باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات