تقویت فرهنگ پاسخگویی به شهروندان تبریزی در برنامه رادیویی شهریمیز

تقویت فرهنگ پاسخگویی به شهروندان تبریزی در برنامه رادیویی شهریمیز

به گزارش شهریار، استودیو شهر تبریز زبان گویای شهرداری کلانشهر تبریز، صدای همدلی با شهروندان است که با پخش روزانه ۴۰ دقیقه برنامه زنده و ۲۰ دقیقه برنامه تولیدی به طور جدی به پیگیری مطالبات شهروندی می‌پردازد.

از ابتدای سال ۱۱۳ روز بصورت زنده برنامه پخش شده که ۷۵ برنامه حدود ۱۵۰۰ دقیقه با عنوان "برنامه شهریمیز" مربوط به مصاحبه با مدیران ارشد شهرداری تبریز است و ۴۵۰۰ دقیقه در قالب برنامه های فرهنگی، اجتماعی و خبری همچون نکات ترافیکی، نکات ایمنی، فرهنگ شهروندی، مقررات شهرسازی و بخش تلفن و جوابیه پخش شده است.

از ابتدای سال جاری ۲۹۸ درخواست مردمی از طریق تماس تلفنی با استودیو شهر ثبت شده، که با پیگیری کارشناسان این مجموعه، بیش از ۵۰ درصد از درخواست‌های شهروندان پاسخگویی و رفع مشکل شده است.

توسعه و نگهداری فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت معابر، رفع سد معبر و آسفالت معابر، مهمترین و پرتکرارترین درخواست‌های شهروندان از مدیریت شهری در تماس با استودیو شهر از ابتدای سال جاری بوده است.
در راستای تقویت فرهنگ پاسخگویی به شهروندان تبریزی در برنامه رادیویی شهریمیز، مدیران مناطق بر اساس جدول زمان بندی دوشنبه های هر هفته به همراه معاونان مرتبط در مناطق خود در استودیو شهر، پاسخگوی تلفنی شهروندان هستند.

برنامه حضور شهرداران مناطق در فضای رسانه ها، تبلیغات شهری و فضای مجازی از قبل به شهروندان اطلاع رسانی می شود و پس از گفتگو، صحبت هایشان در رادیو تبریز با پخش می شود تا شهرداری های مناطق به جد پیگیر درخواست های تماس گیرندگان باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات