برند گردشگری اصفهان نیازمند تثبیت و تقویت است
![برند گردشگری اصفهان نیازمند تثبیت و تقویت است برند گردشگری اصفهان نیازمند تثبیت و تقویت است](http://shora.isfahan.ir/sites/default/files/IMG-20220815-WA0024_1.jpg)
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان در زمینه میراث ملموس و ناملموس بسیار غنی است، اما افسوس که برند گردشگری اصفهان با وجود منابع غنی به نحو شایسته تثبیت و حفظ نشده است.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، احمد شریعتی در نشست کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان که به میزبانی شرکت توسعه مجتمعهای سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان باید با الگوگیری از دیگر کلانشهرها از ظرفیت گردشگری و افزایش رونق اقتصادی بیشتر بهرهبرداری کند.
وی ادامه داد: با توجه به برگزاری بازیهای جام جهانی در کشورهای حاشیه خلیج فارس شهرهایی مانند شیراز به دنبال ورود گردشگر به منطقه خود و افزایش توریست در شهر خود هستند.
عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: اصفهان در زمینه میراث ملموس و ناملموس بسیار غنی است، اما افسوس که برند گردشگری اصفهان با وجود این منابع غنی به نحو شایسته تثبیت و حفظ نشده است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه مجتمعهای سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان میتواند بر تقویت تعامل با راهنمایان گردشگری، افزایش ارتباط با انجمنهای گردشگری، فعال کردن زمینه توریست مذهبی، گردشگر سلامت و گردشگر تفریحی، برای دستیابی به اهداف خود اقدام کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ارتباط با مراکز حملونقلی شهر همچون راه آهن، پایانهها و سازمان تاکسیرانی برای بهبود ارتباطگیری با گردشگران، بهرهگیری از ظرفیت خواهرخواندههای شهرداری اصفهان برای رونق گردشگری و تمرکز بر فضاهای جدید گردشگری شهر مانند کوه نخودی، کوه قائمیه و کوه آتشگاه از دیگر پیشنهادات برای توسعه گردشگری ذیل شرکت توسعه مجتمعهای سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان است.
وی اظهار کرد: توجه به نیروی انسانی و پیگیری رفع مشکلات کارکنان در شرکت توسعه مجتمعهای سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از موضوعات با اهمیت و دستاوردهای مهم مدیریت جدید در این شرکت است، چرا که نسبت به نیروی انسانی در دورههای قبل یک بی تفاوتی و بیتوجهی شده بود که بیانگیزگی کارکنان را به دنبال داشت.
انتهای پیام/
نظرات