لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد. ضمناً مناقصهگرانی که عضو سامانه نمیباشند، جهت شرکت در مناقصه باید نسبت به انجام مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی، اقدام نمایند.
۱- موضوع مناقصه: خرید، نصب، راهاندازی، استقرار، بومیسازی و آموزش نرمافزار جامع ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهرداری تبریز
۲- مبلغ برآورد اولیه: ۴.۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (چهار میلیارد و چهل میلیون ریال).
۳- میزان سپرده شرکت در مناقصه %۵ قیمت پایه (۲۰۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال) میباشد که به صورت فیش بانکی یا ضمانتنامه معتبر بانکی به حساب شماره ۱۰۰۸۱۷۴۲۲۳۴۷ نزد بانک شهر شعبه شهرداری تبریز به نام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز واریز گردد.
۴- مهلت دریافت اسناد مناقصه توسط مناقصهگران از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ تا ساعت ۱۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۷ در بستر سامانه ستاد.
۵- مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ تا ساعت ۱۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ بوده و تنها سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ به دبیرخانه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز واقع در تبریز، میدان ساعت، خیابان مقصودیه، روبروی مسجد کدخداباشی تحویل نمایند.
۶- زمان بازگشایی پیشنهادات ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ در بستر سامانه ستاد در محل اتاق جلسه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز خواهد بود.
۷- سازمان در قبول یا رد پیشنهادات مختار میباشد.
۸- کلیه هزینههای درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
۹- هرگاه برندگان اول و دوم حاضر به انعقاد قرارداد نباشند، سپرده آنها به ترتیب به نفع سازمان ضبط خواهد شد.
۱۰- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه، در اسناد مناقصه مندرج میباشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به امور قراردادهای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز مراجعه و یا با شماره ۳۵۵۳۵۰۷۷-۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) : www.setadiran.ir
نظرات