به گزارش شهریار
، علی اسمعیل زاده اظهار کرد: در منطقه ۳ تبریز چندین حوزه وجود داشت که در مرحله تشکیل پرونده شهرسازی در آنها متمرکز بود که این امر باعث بروکراسی اداری و سردرگمی و اتلاف وقت ارباب رجوع میشد.
وی گفت: در همین راستا این حوزهها را جدا کرده و طرح حوزهبندی را در منطقه اجرا کردهایم تا شهروندان به هنگام مراجعه با صف طولانی از ارباب رجوع مواجه نشده و به حوزه مربوطه خود مراجعه کنند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۳ تبریز تصریح کرد: این امر باعث تسریع امور، حذف بروکراسی زائد، تسهیل فرایند مجوزهای شهرسازی و شفافیت امور، ایجاد وحدت رویه و بهبود عملکرد خدمت رسانی میشود و همچنین حوزه بندی باعث تسریع امور و مراجعه سریع مامور فنی و افزایش مسولیتپذیری مسئول حوزهها میشود.
وی تاکید کرد: شهرداری منطقه ۳ به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب شده و اجرای این طرح در منطقه آغاز شده است.
نظرات