خدمات شهری قلب مدیریت شهری است/ آسیب شناسی خدمات شهری در نشستهای مشورتی به شیوهنامه منتهی شود
معاونت حوزه محیطزیست و خدمات شهری سازمان شهرداریهای کشور با اشاره به اینکه ازآنجاکه زندگی روزانه شهروندان با خدمات شهری گره خوردهاست و در کیفیت زندگی این خدمات نقشآفرین هستند، گفت: خدمات شهری قلب مدیریت شهری است.
بهگزارش مدیریت شهری شاهرود، هاشم نوروزی در سومین نشست مشورتی معاونین خدمات شهری شمال و شمال شرق کشور که صبح امروز به میزبانی شاهرود برگزار شد، افزود: مدیریت صحیح یک شهر نیازمند بازخوانی همیشگی و نگاهی موشکافانه به فعالیتهای اجرایی است تااینکه زمینه اصلاح روشها و تقویت توانمندیها فراهم شود.
هاشم نوروزی با بیان اینکه سیر تاریخی قانون بلدیه از 115 تا 1334 که قانون فعلی از آن برگرفتهشده، نشان از آن است که اهمیت حوزه خدمات شهری برای مردم از دیرباز مهم بوده و نحوه عملکرد آن بر میزان رضایتمندی آن تاثیر مستقیم دارد، ابراز داشت: آسیبشناسی خدمات شهری در این نشستها باید به شیوهنامه و یک تکلیف منتهی شود تا عملکرد به آن رضایت مردم را بیشتر فراهم آورد.
وی با تاکید بر اینکه آسیبشناسی در این حوزه تجزیه، تحلیل و شناخت دقیق تعاملات، روشها، پیشنهادات را در کشف و شناسایی مسائل و مشکلات بههمراه میآورد، عنوان داشت: امیدواریم اینگونه نشستها در اثربخشی فعالیتهای حوزه خدمات شهری نقش پررنگی را داشته باشد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود
نظرات