روزانه 100 تماس با سامانه 121 در سقز انجام مي شود

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، عبدالله ابراهيمي مديرتوزيع برق شهرستان سقز گفت: در حال حاضر 93 هزار مشترك برق در شهر و روستاي شهرستان سقز وجود دارد كه اين ميزان حدود 13 درصد كل مشتركان استان را شامل مي شود.

وي افزود: مركز فوريت هاي برق 121، با هدف اجراي مطلوب تر طرح تكريم ارباب رجوع، ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش انشعاب برق، تسريع در رفع مشكلات مردم و اجابت درخواست هاي مشتركان، راه اندازي شده تاعلاوه بر ايجاد سهولت در ارتباطات مردم با شركت و ادارات تابعه، موجب گردآوري بانك اطلاعاتي حوادث و شناسايي نقاط معضل دار شبكه و همچنين كاهش مدت زمان ارائه خدمات شده است.

وي يكي از وظايف بسيار مهم اين سامانه را جمع آوري اطلاعات لحظه اي رفتار شبكه متناسب با شرايط گوناگون عنوان كرد و اظهار داشت: به طور متوسط روزانه قريب به 100 تماس با مركز فوريت هاي برق 121 اين شهرستان حاصل مي شود كه علاوه بر وقوع خاموشي، تعدادي نيز مربوط به خرابي يا معيوب بودن چراغ هاي روشنايي در سطح شهر و روستاها است.

وي با تاكيد بر اينكه اطلاع رساني و تبليغات نقش بسيار موثري دركاهش مراجعات مردمي به دنبال دارد، اظهار اشت: مشتركين مي توانند در صورت بروز خاموشي برق منزل يا محل كار، روشنايي معابر و يا مشاهده حوادثي از جمله برخورد خودرو با تير برق، افتادن درخت روي شبكه برق و پارگي سيم و غيره، مراتب را از طريق سامانه تلفني 121 ثبت و پيگيري نمايند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات