شکست ریل غیرطبیعی نیست/ ریل اروپایی هم می‌شکند

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر در خواست برداشت مجدد از صندوق توسعه ملی برای ساخت مرحله دوم راه آهن زاهدان-چابهار گفت: برای ساخت قطعه دیگر از راه آهن زاهدان - چابهار به طور رسمی درخواست استفاده از صندوق توسعه ملی را اعلام کردیم چراکه برای تکمیل ۶۸۲ کیلومتر ریل این پروژه نیاز به تامین منابع مالی داریم که یکی از روش‌های تامین مالی برای این پروژه استفاده از منابع صندوق توسعه است. وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه با برداشت از صندوق توسعه برای قطعه دیگر راه آهن زاهدان- چابهار موافقت کرده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که کریدورهای رقیب در منطقه وجود دارد و ایران نباید برای تکمیل کریدور شرق و ساخت این پروژه ریلی مهم زمان از دست بدهد و یکی از راه‌های سریع تامین مالی استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی است.

متن کامل خبر در سایت خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    منبع خبر

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

    خبرگزاری کار ایران (ایلنا) یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات