افزایش تسهیلات سرمایهگذاران بخش خصوصی در حوزه حملونقل
وی تکمیل کرد: پیشنهاد بعدی که در قانون بودجه امسال و لایحه احکام دائمی مطرح شد استفاده از چشمههای بار است به این صورت که در وهله اول معادنی که بیش از یک میلیون تن محصول دارند باید ملزم شوند ظرف یکسال برنامه خود را به شبکه ریلی اعلام کنند چراکه با قیمت کنونی گازوییل انگیزهای برای آمدن چشمههای بار وجود ندارد. غفاری همچنین به استفاده از منابع بخش غیر دولتی مبنی بر پیشنهاد مهرداد بذرپاش وزیر جدید راه و شهرسازی صحه گذاشت و افزود: روی این بحث نیز تاکید وجود دارد.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات