تفکر سیستمی و تکریم مراجعان اولویت است
به گزارش روابط عمومی سازمان؛ در ادامه سلسله نشستهای هیات رییسه سازمان با سرپرستان دفاتر نمایندگی که روز چهارشنبه چهاردهم دی ماه سال جاری به میزبانی دفتر نمایندگی نور برگزار شدبر لزوم رعایت #تفکر_سیستمی و #تکریم _مراجعان سازمان تاکید و این دو موضوع به عنوان ضروریات و اولویتهای سازمان اعلام شد
مهندس یزدی نژاد رییس سازمان در این نشست بیان داشت: هیات رییسه سازمان با پشتیبانی هیات مدیره با یک #تفکر_ سیستمی به دنبال شکستن بروکراسیهای اداری و حذف فاصله بین جامعه مهندسی با ارکان سازمان است و در این راستا کاملا منسجم و با برنامه در فضاهای مختلف حضوری فعال دارد تا بتواند نسبت به افزایش ضریب رضایتمندی جامعه مهندسی از عملکرد و برنامههای سازمان گامهای اساسی و مهمی بردارد
لذا همراهی و #همگرا بودن سرپرستان وکارکنان دفاتردر این مسیر بسیار مهم است
رییس سازمان در ادامه بیان داشت:پیوست تمامی برنامههای سازمان، اخلاق حرفهای و تکریم مراجعان سازمان است لذا سرپرستان و کارکنان دفاتر که درخط مقدم خدمت رسانی قراردارند میبایست همواره با سعه صدر، تلاش مضاعفی نسبت به تکریم و افزایش رضایتمندی مراجعان داشته باشند
مهندس یزدی نژاد در ادامه بیان داشت:سازمان نظام مهندسی به عنوان یک سازمان خودگردان که بصورت درامد- هزینه است که بدون هیچگونه وابستگی به بودجه دولتی اداره میشود لذا رعایت #انضباط _سازمانی میبایست همواره مورد تاکید و نظارت سرپرستان دفاتر باشد
پی نوشت:
درادامه سرپرستان دفاتر به بیان نقطه نظرات و مشکلات دفاتر پرداختند و مسوولین سازمان نیز در جمع هیات رییسه از اقدام و عملهای صورت گرفته ازموضوعات مطروحه در جلسه قبل را گزارش دادند
نظرات