بودجه ۲۱ هزار میلیاردی اصفهان را به افق‌های اقتصادی نزدیک می‌کند

بودجه ۲۱ هزار میلیاردی اصفهان را به افق‌های اقتصادی نزدیک می‌کند

    بودجه ۲۱ هزار میلیاردی اصفهان را به افق‌های اقتصادی نزدیک می‌کند

    عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قدم خوبی در استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مشارکتی و بخش خصوصی برداشته شده و بودجه ۲۱ هزار میلیاردی ما را به افق‌های اقتصادی که ظرفیت شهر اصفهان هست نزدیک می‌کند.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی اظهار کرد: از همه همکاران به ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان و مدیریت ناژوان که در هفته گذشته به مناسبت ایام ولایت حضرت زهرا (س) و روز زن، دو روز خوب و مفرح را به رغم برودت هوا، برای خانواده به ویژه بانوان اصفهانی رقم زدند تشکر می‌کنم.

    وی افزود: حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار شهروند اصفهانی به زیرساخت‌های این دو مجموعه و دیگر مجموعه‌ها مراجعه کردند که قابل توجه بود. از تلاش دیگر مجموعه‌ها از جمله سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نیز تشکر می‌کنیم و خدا قوت می‌گوییم.

    عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بودجه ارائه شده شهردار برای سال ۱۴۰۲ گفت: بابت رعایت الزامات جدی شورای شهر در خصوص انضباط مالی و برنامه‌ای در ارائه بودجه ۱۴۰۲ و رعایت الزامات ارائه طرح‌ها از جمله طراحی و بررسی‌های حقوقی و مالکیتی تشکر می‌کنیم.

    وی ادامه داد: برای از دست نرفتن زمان، انضباط برنامه‌ای و الزامات پروژه‌ها را باید پیش از پایان سال داشته باشیم و تلاش شود مقدمات اجرای پروژه‌ها از ماه‌های ابتدایی سال۱۴۰۲ فراهم شود. همچنین باید از همین امروز به فکر استفاده از ظرفیت‌های مشارکت مردم و تامین مالی باشیم و مقدماتی فراهم شود که بودجه محقق شود.

    عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شروع کار عزیزان باید از اسفند ماه پس از تصویب بودجه باشد تا با شروع سال جدید شاهد آغاز فرآیندهای اجرایی باشیم.

    وی افزود: با عنایت به رشد ۶۱ درصدی بودجه انتظار این است که اولویت استفاده از منابع، منابع پایدار، بازارهای مالی، عوارض، مشارکت‌‌ها و منابع ملی باشد که می‌تواند به شهرداری‌ها اختصاص یابد و حداقل فشار به سمت مردم برود تا روند پیشرفت را منطقی و متناسب با اولویت‌های اقتصاد پایدار پیش ببریم.

    صالحی گفت: انتظار داریم این تحولی که در حوزه برنامه، تفریغ و متمم اشاره شد را در تفریغ عملکرد شش ماهه ۱۴۰۲ ببینیم، پروژه‌ها به موقع اجرا و منابع به موقع تامین شود تا تحول قابل توجهی نسبت به گذشته شاهد باشیم.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات