به گزارش شهریار ، امروز سه شنبه ۲۷ دی ماه دومین برنامه از ویژه برنامههای رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان در راستای برخورداری و بهرهمندی بیشتر آنان از خدمات شهرداری تحت عنوان "میز خدمت" با حضور علی پور شهردار منطقه، باغی سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری تبریز، چند تن از روسای ادارات و کارشناسان این حوزه در بخش های مختلف، در راستای پاسخگویی مناسب به مراجعان و با هدف تکریم ارباب رجوع در شهرداری منطقه استقرار یافت.
در این برنامه شهردار منطقه و سرپرست اداره کل بازرسی شخصاً به مشکلات و شکایات شهروندان که مرتبط با حوزههای مختلف اعم از شهرسازی و خدمات شهری، مالی و املاک و همچنین مشکلات مربوط به نیروی انسانی هم می شد، رسیدگی کرده و ضمن ارائه مشاوره، راهنمایی های لازم به مراجعان توسط مدیران ارائه شد.
مسئولان مستقر در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ تبریز به منظور جلب رضایت و ارتباط مستقیم با شهروندان، شناسایی نقاط ضعف و قدرت مدیران و کارشناسان، کاهش میزان بروکراسی اداری و تسهیل امور مراجعان، با استقرار در این منطقه پاسخگوی سوالات متعدد شهروندان بودند.
نظرات