دومین برنامه استقرار میز خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۲ برگزار شد

دومین برنامه استقرار میز خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۲ برگزار شد

به گزارش شهریار ، امروز سه شنبه ۲۷ دی ماه دومین برنامه از ویژه برنامه‌های رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان در راستای برخورداری و بهره‌مندی بیشتر آنان از خدمات شهرداری تحت عنوان "میز خدمت" با حضور علی پور شهردار منطقه، باغی سرپرست اداره کل بازرسی شهرداری تبریز، چند تن از روسای ادارات و کارشناسان این حوزه در بخش های مختلف، در راستای پاسخگویی مناسب به مراجعان و با هدف تکریم ارباب رجوع در شهرداری منطقه استقرار یافت.

در این برنامه شهردار منطقه و سرپرست اداره کل بازرسی شخصاً به مشکلات و شکایات شهروندان که مرتبط با حوزه‌های مختلف اعم از شهرسازی و خدمات شهری، مالی و املاک و همچنین مشکلات مربوط به نیروی انسانی هم می شد، رسیدگی کرده و ضمن ارائه مشاوره، راهنمایی های لازم به مراجعان توسط مدیران ارائه شد.

مسئولان مستقر در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ تبریز به منظور جلب رضایت و ارتباط مستقیم با شهروندان، شناسایی نقاط ضعف و قدرت مدیران و کارشناسان، کاهش میزان بروکراسی اداری و تسهیل امور مراجعان، با استقرار در این منطقه پاسخگوی سوالات متعدد شهروندان بودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات