اسکن و یکپارچه سازی اسناد شهرسازی به منظور تسریع و تسهیل در امور شهروندان

اسکن و یکپارچه سازی اسناد شهرسازی به منظور تسریع و تسهیل در امور شهروندان

مهدی نصیری رئیس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد : با توجه به الکترونیکی نبودن بخشی از فعالیت های حوزه شهرسازی الکترونیکی ، با اصلاح فرایندهای مرتبط با صدور پروانه ، تایید نقشه و ... و همچنین تمام الکترونیکی کردن اقدامات، شفافیت بیشتر در این زمینه ایجاد می شود .

وی ادامه داد: بعد از انجام فرآیند فوق کلیه فعالیت ها از زمان صرف شده توسط کاربران شهرداری روی هر مرحله از کار و بسیاری از مراحل دیگر به صورت شفاف قابل مشاهده خواهد بود

وی تصریح کرد: در آینده نیز به ازای بررسی هر پرونده جزئیات کلیه ی فعالیت ها قابل رصد و شفاف خواهد بود .

نصیری در ادامه افزود :  در هر مرحله از فرایند، فعالیت ها قابل رصد و شفاف خواهند بودو در فعالیت های حوزه شهرداری الکترونیک، شهروندان می توانند بدون مراجعه به شهرداری، فعالیت های انجام شده ، مرحله ای که درخواست آن ها قرار دارد و نتیجه ی بررسی توسط کارشناس یا مدیر مربوطه را مشاهده و در صورت نیاز به اصلاح درخواست خود بدون مراجعه اقدام کنند

وی ادامه داد: کلیه این درخواست ها کاملا شفاف و به صورت الکترونیکی قابل مشاهده خواهد بود  و به سرعت درخواست های شهروندان را افزایش و کیفیت کار کارکنان شهرداری را نیز ارتقا خواهد داد .
عضو  شورای اسلامی شهر شیراز در پایان افزود : طی این فرآیند به جهت تسهیل در ذخیره سازی و دسترسی سریع به اسناد، می بایست کارشناسان و نیروهای تخصیص داده شود که این امر توسط اقدامات مربوطه عملیات تبدیل اسناد کاغذی را به اسناد الکترونیک با فرمتهای مورد درخواست به انجام برسانند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات