پاسخگویی معاون شهردار تبریز به سئوالات شهروندان در بستر سامد

پاسخگویی معاون شهردار تبریز به سئوالات شهروندان در بستر سامد

به گزارش شهریار ، مهدی یوسفی صبح امروز با حضور در محل استانداری آذربایجان شرقی، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد ۱۱۱) به سئوالات شهروندان در حوزه مدیریت شهری پاسخ داد.

معاون شهردار تبریز در این ارتباط تلفنی، به ۲۲ تماس شهروندان که اغلب در زمینه خدمات شهری بود، پاسخ داده و راهنمایی های لازم را ارائه کرد.

این ارتباط تلفنی با شهروندان در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برقرار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات